Hoe werken wij

Nadat u contact met ons hebt opgenomen plannen we vaak eerst een vrijblijvende afspraak. Tijdens deze afspraak kunnen wij elkaar leren kennen en kijken wat u belangrijk vindt en wat u verwacht van een Nanny. Na dit gesprek bepaalt u pas of u zich inschrijft bij Nanny in Huis. Zo ja dan gaan wij op basis van uw wensen op zoek naar een Nanny voor u.
Wij hebben zelf een bestand met Nanny’s, daarnaast kunnen we ook een vacature uitzetten. Wanneer wij denken dat we de juiste Nanny voor u hebben gevonden, plannen we een kennismakingsgesprek in voor alle drie de partijen.
Wanneer vervolgens de Nanny voldoet aan uw wensen, onze eisen en die van de Rijksoverheid, wordt de Risico-Inventarisatie Veiligheid en Gezondheid uitgevoerd door een medewerker van Nanny in Huis.
De Nanny vraagt zelf haar VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) aan en zorgt ervoor dat zij haar EHBO certificaat behaalt of in bezit heeft. De Nanny wordt via de gemeente ingeschreven bij Landelijk Register Kinderopvang en Peuterspeelzalen (LRKP). De GGD zal tijdens deze aanvraag een afspraak met de Nanny maken om de opvanglocatie te inspecteren.
Wanneer alles akkoord is (duurt max. 10 weken) ontvangt u schriftelijk bericht van het LRKP nummer en heeft u recht op kinderopvangtoeslag.