Nadat u contact met ons hebt opgenomen plannen we vaak eerst een vrijblijvende afspraak in. Tijdens deze afspraak bespreken wij uw wensen en verwachtingen. Daarbij leggen wij uit wat u van ons mag verwachten en wat er eventueel bij komt kijken als u er voor kiest een Nanny aan huis te nemen. Na dit gesprek bepaalt u pas of u zich inschrijft bij Nanny in Huis.
Wij hebben zelf een bestand met Nanny’s, daarnaast zetten we ook vaak een vacature extern uit. Wanneer wij denken dat we de juiste Nanny voor u hebben gevonden, plannen we een kennismakingsgesprek in.
Wanneer u met de Nanny een samenwerking aan wilt gaan wordt de Risico-Inventarisatie Veiligheid en Gezondheid uitgevoerd door een medewerker van Nanny in Huis.
De Nanny is altijd in bezit van een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) en een EHBO certificaat. De Nanny wordt via de gemeente ingeschreven bij Landelijk Register Kinderopvang (LRK). De GGD zal tijdens deze aanvraag een afspraak met de Nanny maken om de opvanglocatie te inspecteren.
Wanneer alles akkoord is (duurt max. 10 weken) heeft u recht op kinderopvangtoeslag.